Składanie i realizacja zamówień

Zakupy w naszym sklepie są szybkie, bezpieczne i wygodne. Wszystkie towary zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Ceny podane przy produktach są cenami brutto, zawierają podatek VAT, a do każdego zamówienia dołączany jest dokument zakupu.

Zamówienie można złożyć:

  • bezpośrednio w sklepie internetowym, przez dodanie produktów do koszyka, ustalenie formy płatności i dostawy oraz wypełnienie formularza zamówienia;
  • wysyłając e-mail na adres sklep@decoram.pl , zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia czyli: adres dostawy, nr telefonu, wybrany sposób płatności i dostawy oraz nazwę i kod produktu;
  • telefonicznie, dzwoniąc pod numer 665-50-50-18 od poniedziałku do soboty w godzinach 8 - 20.

Rejestracja konta

Rejestracja konta w sklepie nie jest obowiązkowa i w żaden sposób nie zobowiązuje do dokonania zakupów. Składając zamówienie wystarczy podać dane potrzebne do realizacji zamówienia.

Decydując się jednak na rejestrację otrzymujesz dodatkowe możliwości, między innymi jak:

  • możliwość śledzenia aktualnego statusu Twojego zamówienia;
  • przeglądanie historii swoich wcześniejszych zamówień;
  • możliwość zapisania wielu adresów do wysyłki;
  • udział w programie lojalnościowym.

Czas realizacji zamówienia

Dokładamy wszelkich starań, by przesyłki były wysyłane jak najszybciej. Przy każdym produkcie podajemy orientacyjny czas wysyłki, liczony w dniach roboczych, który wynosi zazwyczaj od 24 godzin do 7 dni. Zamówienia obejmujące kilka towarów, wysyłamy w terminie wynikającym z najdłuższego czasu wysyłki.

Uwaga: Do czasu wysyłki należy dodać czas potrzebny na dostawę zależny od wybranej formy dostawy. Informacje o dostępności produktu i czasie realizacji mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty.

Etapy realizacji

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy wysyłając odpowiedni e-mail. Dodatkowo klienci, którzy dokonali rejestracji w sklepie mają możliwość podgląd statusu realizacji zamówienia oraz śledzenia przesyłki. Kolejne etapy realizacji zamówienia oznaczone są statusami:

  • Przyjęte - status nadawany automatyczne bezpośrednio po złożeniu zamówienia w sklepie;
  • Oczekujące - zamówienie oczekuje na płatność, tylko w przypadku wybrania płatności przelewem;
  • Realizowane - zamówienie jest realizowane, trwa przygotowywanie zamówienia do wysyłki;
  • Wstrzymane - do realizacji zamówienia potrzebne są dodatkowe informacje lub konieczny jest kontakt w celu wprowadzenie zmian w zamówieniu np. z powodu terminów dostępności;
  • Wysłane - zamówienie zostało wysłane i będzie dostarczone zależnie od wybranej formy dostawy;
  • Anulowane - rezygnacja z zamówienia lub brak płatności w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl