
Zakupy w naszym sklepie są szybkie, bezpieczne i wygodne. Wszystkie towary zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Ceny podane przy produktach są cenami brutto, zawierają podatek VAT, a do każdego zamówienia dołączany jest dokument zakupu.
Zamówienie można złożyć:
- bezpośrednio w sklepie internetowym, przez dodanie produktów do koszyka, ustalenie formy płatności i dostawy oraz wypełnienie formularza zamówienia;
- wysyłając e-mail na adres sklep@decoram.pl , zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia czyli: adres dostawy, nr telefonu, wybrany sposób płatności i dostawy oraz nazwę i kod produktu;
- telefonicznie, dzwoniąc pod numer 665-50-50-18 od poniedziałku do soboty w godzinach 8 - 20.
Rejestracja konta
Rejestracja konta w sklepie nie jest obowiązkowa i w żaden sposób nie zobowiązuje do dokonania zakupów. Składając zamówienie wystarczy podać dane potrzebne do realizacji zamówienia.
Decydując się jednak na rejestrację otrzymujesz dodatkowe możliwości, między innymi jak:
- możliwość śledzenia aktualnego statusu Twojego zamówienia;
- przeglądanie historii swoich wcześniejszych zamówień;
- możliwość zapisania wielu adresów do wysyłki;
- udział w programie lojalnościowym.
Czas realizacji zamówienia
Dokładamy wszelkich starań, by przesyłki były wysyłane jak najszybciej. Przy każdym produkcie podajemy orientacyjny czas wysyłki, liczony w dniach roboczych, który wynosi zazwyczaj od 24 godzin do 7 dni. Zamówienia obejmujące kilka towarów, wysyłamy w terminie wynikającym z najdłuższego czasu wysyłki.
Uwaga: Do czasu wysyłki należy dodać czas potrzebny na dostawę zależny od wybranej formy dostawy. Informacje o dostępności produktu i czasie realizacji mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty.
Etapy realizacji
O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy wysyłając odpowiedni e-mail. Dodatkowo klienci, którzy dokonali rejestracji w sklepie mają możliwość podgląd statusu realizacji zamówienia oraz śledzenia przesyłki. Kolejne etapy realizacji zamówienia oznaczone są statusami:
- Przyjęte - status nadawany automatyczne bezpośrednio po złożeniu zamówienia w sklepie;
- Oczekujące - zamówienie oczekuje na płatność, tylko w przypadku wybrania płatności przelewem;
- Realizowane - zamówienie jest realizowane, trwa przygotowywanie zamówienia do wysyłki;
- Wstrzymane - do realizacji zamówienia potrzebne są dodatkowe informacje lub konieczny jest kontakt w celu wprowadzenie zmian w zamówieniu np. z powodu terminów dostępności;
- Wysłane - zamówienie zostało wysłane i będzie dostarczone zależnie od wybranej formy dostawy;
- Anulowane - rezygnacja z zamówienia lub brak płatności w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.